best.net, E-Commerce, Marketing internetowy i SEO, Serwisy internetowe

RODO nakłada obowiązki na e-commerce – wywiad z radcą prawnym

Po czterech latach negocjacji, 25 maja 2016 roku weszło w życie rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych i znajdzie zastosowanie w pełni od 25 maja 2018 r. Skoro nowe przepisy zostały przyjęte w formie rozporządzenia, to znaczny, że  muszą być stosowane bezpośrednio przez wszystkich przedsiębiorców […]

Read more
best.net, E-Commerce, Marketing internetowy i SEO

Zostań Mistrzem Social Media – kilka porad

Social Media – teoretycznie zna je każdy. W praktyce niestety różnie to  bywa. Aktualnie media społecznościowe zawładnęły zarówno naszym życiem prywatnym, jak i sprawami zawodowymi, biznesem. To właśnie one skupiają liczną grupę klientów wielu firm. Dlatego też chcąc rozpocząć swoje działania na polu Social Media firma powinna przede wszystkim odpowiednio dobrać kanały, w których chce […]

Read more
best.net, E-Commerce, Marketing internetowy i SEO

Optymalizacja kart produktów pod SEO – 10 najważniejszych rzeczy

Dla e-sprzedawcy SEO sklepu internetowego powinno być najistotniejszą kwestią w jego w działaniach zmierzających do zwiększenia ruchu na stronie, a tym samym sprzedaży!  Odpowiednie prace związane z SEO mają bowiem ogromny wpływ na to, jak sklep jest odbierany przez Google, a tym samym na jego widoczność w wynikach wyszukiwania. Zasada jest prosta – im widoczność […]

Read more
E-Commerce, Inne, Marketing internetowy i SEO, Serwisy internetowe

Kongres e-Handlu 2016 – subiektywne podsumowanie ;)

3 marca 2016 roku na warszawskim stadionie odbył się IV Kongres e-Handlu. Wydarzenie uświetniły najważniejsze osoby z branży, które poprowadziły wykłady. Podczas Konferencji były trzy sekcje, na których  odbywały się równocześnie wykłady. Każda z prezentacji trwała po 20 minut. Uważamy, że forma bardzo fajna – kondensacja wiedzy to jest to! :) Po tym czasie każdy […]

Read more
best.net, E-Commerce, Marketing internetowy i SEO, Serwisy internetowe

Branża fashion w e-commerce – 10 elementów, które wymagają poprawy

Trwa właśnie drugi miesiąc 2016 roku. Nowy rok ma to do siebie, że lubimy sobie stawiać noworoczne postanowienia – zmiany stylu życia, przyzwyczajeń, etc. Być może warto też coś zmienić w swoim e-biznesie? Tym razem postanowiliśmy przyjrzeć się branży fashion. Okazuje się, że jest w niej wiele mankamentów, które warto byłoby poprawić.

Read more
best.net, E-Commerce, Marketing internetowy i SEO, Serwisy internetowe

Personalizacja produktów – 10 najpopularniejszych jej przykładów

Pierwsze wzmianki na temat indywidualizacji produktów pojawiły się w 1971 roku, w książce pod tytułem “Szok Przyszłości” sygnowanej przez Alvin’a Toffler’a. Zdaje się jednak, że wtedy ani A. Toffler ani nikt inny nie zdawał sobie sprawy, na jak wielką skalę rozwinie się personalizacja. Obecnie jest to najbardziej popularna strategia biznesowa, Przykładów personalizacji na rynku jest […]

Read more
best.net, E-Commerce, Inne, Marketing internetowy i SEO

Podsumowanie szkolenia Google Analytics

20 listopada mieliśmy w naszym biurze Gości :-) I to nie byle jakich, bo Uczestników organizowanego przez nas szkolenia Google Analytics, prowadzonego przez naszego Wodza – Błażeja Łukomskiego :-) Jak wyglądało szkolenie i jakie zagadnienia były poruszane? Krótkie podsumowanie poniżej: 1.Wstęp Zaczęliśmy od podstaw, czyli omówienia podstawowych wskaźników Google Analytics. 2.Widoki Następnie przeszliśmy do widoków, […]

Read more
best.net, E-Commerce, Marketing internetowy i SEO, Serwisy internetowe

Zagraniczni inwestorzy na polskim rynku e-commerce

Rynkowi e-commerce w Polsce od dłuższego czasu przyświeca naprawdę dobra passa. Jak możemy przeczytać w najnowszym  raporcie Payvision – nasz kraj jest jednym z trzech najdynamiczniej rozwijających się rynków handlu internetowego na Starym Kontynencie. A teraz trochę liczb – jak polski e-commerce wygląda w praktyce? Jak wynika z najnowszego raportu Gemius pt.: „E-commerce In Poland […]

Read more
best.net, E-Commerce, Marketing internetowy i SEO

Synergia w sprzedaży dzięki działaniom w omnichannel

Wielu z właścicieli e-sklepów wciąż zachodzi w głowę, w jaki sposób dotrzeć do klientów z tzw. ‘trudnym’ produktem. Który kanał sprzedaży rozwijać by zwiększyć jego sprzedaż? Okazuje się, że dla klienta nie jest ważne wyłącznie to, w jakim sklepie kupuje, ale także to, w jaki sposób podejmuje swoje decyzje zakupowe. Dlatego też implementacja omnichannel w […]

Read more
Marketing internetowy i SEO

IX Targi eHandlu – 14.10.2015 – Zapraszamy na stoisko B20

Serdecznie zapraszamy na Stadion Narodowy w Warszawie na Targi – odwiedź nas na stoisku B20. Dlaczego warto wybrać się na te Targi?: ponad 150 Wystawców bezpłatne prezentacje omawiane na przykładach branżowy networking  nowe inspiracje do prowadzenia e-biznesu poznanie nowych trendów w e-commerce Skorzystaj z naszego zaproszenia, wypełnij formularz i odbierz bezpłatną wejściówkę!  Do zobaczenia w środę! Joanna

Read more
E-Commerce, Marketing internetowy i SEO

Czy w końcu nadszedł czas na tablet commerce?

Wydawać by się mogło, że co najmniej 5 ostatnich lat określanych było „Rokiem technologii mobilnych” w kontekście e-commerce. Nie działo się tak bez przyczyny, gdyż w ciągu tego czasu mamy do czynienia z diametralnym wzrostem wykorzystania urządzeń mobilnych podczas zakupów w sklepach internetowych. Niemniej jednak to nie smartfony, tylko tablety grają pierwsze skrzypce w tym […]

Read more
E-Commerce, Marketing internetowy i SEO

Smartfony i social media stają się filarem e-commerce [Infografika]

Gwałtowny wzrost popularności smartfonów ma bardzo ciekawy wpływ na branżę e-commerce. Dlaczego? Ponieważ teraz ludzie noszą swoiste narzędzia zakupowe w swoich kieszeniach. Platformy e-commerce przystosowane do urządzeń mobilnych są szybsze, dostarczając przy tym lepszych doświadczeń zakupowych, przez co spontaniczne kupno produktów nigdy jeszcze nie było tak proste. Istnieje kilka oczywistych zalet zakupów online, a zbliżająca […]

Read more
Marketing internetowy i SEO

Zapomnij o SEO! Generuj ruch na stronę w poprawny (czyt. pracochłonny) sposób.

Budowanie biznesu online prędzej czy później sprowadza się do generowania ruchu. Bez niego, z pewnością nie osiągniesz, nie tylko założonych, ale wręcz żadnych rezultatów. Pojawia się pytanie jak się do tego zabrać? Warto uświadomić sobie już na starcie, że wymaga to czasu i ciężkiej pracy, nie zapominając o szczypcie szczęścia, które zawsze jest cenie. Najważniejsze […]

Read more
Marketing internetowy i SEO

5 szybkich wskazówek, które przygotują twoją platformę ecommerce na święta

Jak co roku, wraz z wypaleniem się ostatnich zniczy, rozpoczynają się przygotowania do „świątecznego szaleństwa”. Co prawda nie we wszystkich branżach wzrost sprzedaży podczas tego „magicznego czasu” jest zauważalnie większy. Niemniej jednak, lwia część właścicieli sklepów online notuje o wiele lepsze wyniki pod koniec każdego roku, co oczywiście nie dzieje się bez przyczyny. Dlatego, już […]

Read more
Marketing internetowy i SEO

Od Pinterest do Zakupu

Jakiś czas temu pisaliśmy o 3 powodach potwierdzających dlaczego serwis Pinterest jest dobry dla e-commerce. Dzisiaj po raz kolejny odnosimy się do tego społecznościowego fenomenu w kontekście zakupów przez niego generowanych. Co prawda w polskich realiach pinnowanie jest jeszcze mało popularne, niemniej jednak grono wielbicieli tego portalu rośnie z dnia na dzień. Szacuje się, że obecnie […]

Read more
Marketing internetowy i SEO

Poradnik SEO: Buduj Relacje, Nie Linki

Obecnie mało kto pamięta początki Internetu, który powstał wcale nie tak dawno temu. Ci, którzy mają już parę lat (i komputerów) na karku zapewne są w stanie przypomnieć sobie czasy, w których sieć nie była z jednej strony wielkim śmietnikiem informacji, z drugiej jednak jej zawartość pozbawiona była wartościowej i relewantnej treści. Budowanie bazy linków […]

Read more
E-Commerce, Marketing internetowy i SEO

7 sposobów na wzbudzenie zaufania wśród klientów Twojej platformy e-commerce

Jednym z największych wyzwań właścicieli sklepów internetowych od zawsze było osiągniecie wysokiego poziomu zaufania ich klientów. Większość z nich zastanawia się czy strona jest odpowiednio zabezpieczona, czy produkty prezentowane na zdjęciach są takie w rzeczywistości, czy w końcu otrzymają to co zamawiali. Bez wątpienia budowanie zaufania w sieci jest o wiele trudniejsze niż w „realu”, […]

Read more
E-Commerce, Marketing internetowy i SEO

5 Błędów SEO w E-commerce

Bez wątpienia zmiany trendów w Internecie zachodzą w nieporównywalnie bardziej dynamiczny sposób niż ma to miejsce w przypadku innych branż. Nie trudno zauważyć, że wszechobecny boom związany z social media powoli oddaje palmę pierwszeństwa e-commerce, który zdaje się być ostatnim krzykiem mody, będąc na ustach coraz to większej grupy zainteresowanych. Wydaje się, że obecnie każdy […]

Read more