Nowa odsłona serwisu Anwis.pl!

4 lata temu miały miejsce ostatnie zmiany na stronie anwis.pl. W internecie 4 lata to cała epoka, ale dla firmy to czas kiedy rozwija się i dojrzewa do kolejnych kroków. Wtedy najważniejszym celem było zoptymalizowanie strony z użyciem technologii Responsive Web Design (RWD). Więcej w artykule Wdrożenie RWD w serwisie Anwis.pl.

W międzyczasie branża osłon okiennych niesamowicie się rozwinęła. Zmieniła się także świadomość Klientów oraz podejście do rolet i osłon jako elementu wyposażenia wnętrz. Ludzie przywiązują do tego coraz większą wagę i dbają o detale, a także wzrasta chęć dzielenia się wnętrzami swoich domów i mieszkań na mediach społecznościowych.

Jeśli chodzi o same osłony to nie są to już tylko kawałki materiału lub plastiku. Obecnie łączą one dwa aspekty – wizualny oraz funkcjonalny.

Taka też jest nowa strona anwis.pl – nowoczesna i atrakcyjna wizualnie, a także funkcjonalna i intuicyjna w użytkowaniu.

 

CEL

Celem, który przyświecał projektowaniu nowej strony anwis.pl było:

  • rozdzielenie dwóch stref na stronie tj. B2C i B2B. Została utworzona strona B2C skierowana na rynek polski, natomiast B2B to obszar działalności na rynkach zagranicznych. Te dwie części serwisu mają odrębne szablony, natomiast pasują do siebie i spinają się w jedną czytelną całość,
  • stworzenie strony, która będzie pierwszą w ten sposób zbudowaną stroną w branży oraz będzie wyróżniać się intuicyjną i funkcjonalną obsługą,
  • stworzenie strony, która przyciągnie uwagę, będzie atrakcyjna wizualnie oraz dostosowana do potrzeb wymagających Klientów.

WIZJA

Firma Anwis to lider w swojej branży i taka też jest nowa strona anwis.pl. Twórcom zależało, by pokazać, że firma jest nowoczesna oraz wyznacza trendy zarówno w produkcji osłon okiennych, jak i w rozwiązaniach technologicznych.
Układ nowej strony jest nieszablonowy (m.in. boczne wysuwane menu, układ kafelkowy) i wyróżnia się na tle konkurencji, szczególnie w polskim internecie.

ZAŁOŻENIA – SERWIS B2C

Najważniejsze elementy na polskiej części serwisu (B2C)

  • Oferta: Osłony montowane wewnątrz domu/ Osłony montowane na zewnątrz domu/ Osłony łodziowe
  • Gdzie kupić?
  • E-katalog
  • Zapytaj o produkt (Formularz kontaktowy -> http://anwis.pl/kontakt.html)
  • Sprawdź czy Twój produkt jest oryginalny

Najważniejsze założenia graficzne:

  • strona mocno wizualna, graficzna
  • duże zdjęcia, na których oprócz produktu pokazane są emocje użytkowników związane z produktami
  • fotografie utrzymane są w domowym, przytulnym klimacie. Założeniem było pokazanie, że produkty Anwis towarzyszą Klientom w ich codziennych rodzinnych momentach, tworzą ciepłą słoneczną atmosferę, a każde mieszkanie czynią miejscem, w którym chce się być.

REALIZACJA – PRZED/PO

Strona mówi sama za siebie, a wprowadzone zmiany najlepiej widać porównując poprzednią i nową wersję tych samych podstron:

STRONA GŁÓWNA
STRONA KATEGORII
STRONA TOWARU
SUPERSALON
WIZYTÓWKA KLIENTA
AKTUALNOŚCI/ BLOG

Z dumą zapraszamy na anwis.pl.
Rozgośćcie się:)

Pozdrawiamy,
Best.net Team

Przeczytaj więcej

Developer

Wersja 2.31, czyli jak dostosowaliśmy kilka modułów do GA4

Nowa wersja sklepu 2.31 zawiera zestaw bardzo potrzebnych zmian i aktualizacji, m.in. związanych z przejściem na Google Analytics w wersji 4, ale także zrealizowanych w ramach Programu Deweloperskiego.  Oto co zawiera wersja 2.31:

Planujesz wdrożenie e‑commerce B2B lub B2C?

Dostarczamy technologię i know-how